SAYA SAYANG MEREKA

24 December 2013

UMIE SUE 1st Giveaway

Assalamualaikum..

Hari ni nak join GA Umie Sue pulak. Temanya ANAK MENGEMAS RUMAH. Boleh tengok kat link ini.

Gambar Iffat tengah menyapu:


Style tak? Menyapu sambil duduk. Haha. Tak pandai jalan lagi ni, tapi niat murni nak tolong umi tetap ada. Jiwa besar betul budak bertuah ni. Pantang kita buat apa, mesti dia nak buat jugak.

Walaupun anak Iza ni lelaki, Iza tetap nak ajar Iffat buat kerja rumah. Basuh baju (pakai mesin je), angkat jemuran, bersihkan laman rumah, buat kerja yang mudah-mudah nant ringan sikit kerja Iza nak kemas rumah. Lepas tu dah kahwin nant, senang isteri Iffat dapat suami yang pandai mengemas. Eh! Jauh plak terberangan. Haha.

K la..wish me luck!

2 comments:

Cik Itah@RRP said...

all the best :)

UMIE SUE said...

AMBOIIII...comelnye dia menyapu pakai penyapu lidi..

thaks sbb sudi join
good luck