SAYA SAYANG MEREKA

10 August 2011

settle for tudung nikah!!

alhamdulillah..legaaa..akhirnya dpt jugak aku finalized veil y aku nak pakai masa nikah nant..hehe..sebelum ni duk pening kepala..xdpt bayangan sebenar veil y aku nak..

adakah..sewa veil dekat butik?? bile pakai veil butik..maknanya kena sewa bunga tepek sekali..agak2 adalah dalam RM50++ kot..nama pun sewa, bukan dpt kt kita terus, pastu kena pulang balik,huhu..burn RM50 ku..lagi satu, aku malas nk g dr 1 butik ke 1 butik duk carik veil y sesuai dgn baju nikah aku tu..mcm susah je nk jumpa..then, makan masa dgn duit minyak lg..<-- kedeknya aku!!haha..*misi terbaru ialah JIMAT!!

dan penyelesaiannya adalah..
 | 
  |  
  |  
  |  
|
|

tadaaaaaa..
cantik x???hehe..aku suka..bila pakai ni, x perlu lg pakai bunga tepek atau crown..simple..pas nikah pun nant boleh pakai inner ni semula,pastu harga dia pun murah..RM25 je,hehe..murahla kn, manik dia crowded,puas hati la kalu dpt..berminat nk tempah??boleh contact hanani rahman, aku pun stil dlm perbincangan dgn dia lg,nk mintak tolong dia jahitkan manik untk purdah nikah sekali..dan dia pun dh kata oke..thnx nani*hapy!!

then untuk tudung dgn veil, aku akan beli kain chiffon je..y tu suma boleh diy  sendiri..contoh veil y aku rasa aku boleh diy adalah mcm ni..

credit: weddingbee
hehe..letak bead kt hujung veil..simple lg??huhu..dh tu je y mampu aku wat..tp kalu aku sempat blaja, mayb akan letak kerawang2 ckit --> itu akan dipikirkan kemudian :)..

now..lega sgttt..sbb x perlu ke mana2, hanya duk dpn laptop..selesai unt veil nikah..alhamdulillah..moga urusan dgn nani dipermudahkan..insyaALLAH..

*x saba nk tunggu ahad ni, nk beli kain untuk veil dan samping nikah dgn incik tunang..hehe






9 comments:

kitakesitu said...

wah,menarikla tudung tu..beaded bagai...nak tempah jg la.thanks 4 sharing dear =)

Nurul Izayani said...

hehe..sama2 :)

Cik Nasha Nadya said...

wahh.. dah setel ye..
alhamdulillah.. mesti cantik nnti.. ;-)

Nurul Izayani said...

hehe..alhamdulillah..dh x payah pening2 kepala pasni..aminnnn

Honey Soft Ice Cream said...

cantik tudungnya.

Nurul Izayani said...

handmade by hanani rahman's mom..:)

cik nurulain said...

i dah penah tgk kat fb. n mmg da save kan sbb i mmg suka syria. mmg nk pki syria masa wedding. :) byk sama la kita. u jhr kt mana eh?

Nurul Izayani said...

yeke,haha..sy kt spg rengam..kalu berminat..hire la nani ni..harga mmg berpatutan..

Anonymous said...

ske sgt idea ni..thanks awk bg sya idea da..xya nk pk penen2..naseb jmpe blog awk..hehe =)


moon

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Wedding tickers