SAYA SAYANG MEREKA

3 August 2011

restu (✿◠‿◠)

semalam incik tunang dh pun bg pas untuk aku menulis blog TANPA sbarang syarat..hehe..thnx daling!!♥ ♥ risau jugak kalau2 apa yang aku tulis ni wat dia terasa or terguris kn hati dia, yela..blog ni sdikit sbanyak mesti melibatkan psl dia..huhu..tp kalau dia suka, xpela..aku lg suka,hehehhh..so semalam tanya pendapat dia dan dia bgtau x kisah pun aku nk tulis apa n semuanya terpulang pd aku..*legaa!!siap pesan lg, suh wat post pasal honemun kami kt guangzhou nant,hehe..--> okeh daling..*tp kena study lu psl guangzhou, pastu baru la boleh post..

akhir kata --> thnx daling and u ever !!!  (✿◠‿◠)

4 comments:

Cik Nasha Nadya said...

wahhh.. ke guangzhou nnt ye.. bestnye..

Nurul Izayani said...

insyaALLAH kalau xde aral =)

amalina baharuddin said...

bgus dgr kata FH :)

Nurul Izayani said...

practise dr sebelum kawin,kiki :)

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Wedding tickers