SAYA SAYANG MEREKA

18 August 2011

kasut sanding

kua dgn incik tunang masa wiken aritu, aku dh mula carik2 survey kasut kahwin..colour yang sedang bermain dlm kepala aku skang semestinya colour purple..sama dgn colour baju sanding nanti..tp tu x confirm lg..mayb nk warna cream..supaya contra sikit..xpun silver,huhu..dun know yet :0..so setiap kedai kasut y aku jumpa kt jusco tu aku masuk,hehe..baru jumpa satu kt VOIR 


pandangan sisi y buat aku jatuh cinta ♥....

ewwww..seksi x,haha..tp seksi tu menyakitkan okehh..tinggi tumit tu 3 inci..dan aku boleh bayangkn betapa pinggang aku akan sakit kalu aku pakai kasut mcm ni nant..huhu..aku mmg xboleh pakai heel lelame..komfem sakit segala2nya,hehe..*tp kalu kasut sanding flat --> x lawa pulak *gedik =P..

pastu, aku x pernah terpikir nk ada kasut nikah sehinggalah aku jumpa kasut ni kt vincci
  |  
 | 
 | 
 | 
 | 
  |  
 | 
V
huhu..CANTIK!!!!aku suka part heel dia tu...silver metallic..kelllassss gitu..tp aku tau aku xkn beli kasut nikah..sbb aku mmg xkn pakai kasut time menikah,hehe..yela..nikah kt rumah..malam plak tu..bile masa aku nk posing2 dgn kasut tu, kalau beli mmg sgt membazir..harga kasut nih 115..
*harga kasut voir = 83 hinggit..

7 comments:

Sfarlina said...

kasut voir tu cntik..pandangan sisi tu mmg cukup tergoda.. haha.. tapi kalau kaler contra ok sket rsenya..kalau dh xde, rembat je la kasut purple.. pun boleh~ :D

nurul izayani said...

tu la..terpikir jugak kaler contra..baru nmpk lain sikit kn,he2..tp aritu x jumpa lg y menarik di hati :)

rosspink said...

sangat2 cantik yg purple tu hehe

Cik Nasha said...

eeii..cantekk laa.. beli x??

nurul izayani said...

ross: cantik kn..tp nk survey y len dulu..netau jumpa y bling2 ke :)

cik nasha: x beli lg,hehe..

kasut pink said...

Takpe beli awal2 lps tu practice pakai dlm rumah, nnt dah biasa takde la sakit2...huhu

~Lieza~ said...

ha'ah..yg purple tue mmg cntik..kalu rajin dn creative bole je tambah bling2 sndr..hehe.. Tp mcm saya yg mls nie carik je la yg dh siap bling2..hehe..