SAYA SAYANG MEREKA

25 June 2013

Happy 7 month iffat!

Assalamualaikum..

Sebenarnya umi lupa hari ni iffat dah genap 7 bulan..abi yang ingatkan pagi tadi. Yang umi ingat kalau 25 hb ni hari gaji, hoho..lupa tarikh ni ulang bulan iffat jugak.. Iffat takde tunjukkan apa2 perkembangan yang ketara dalam masa sebulan ni.. Antara yang umi perasan..

1. Iffat semakin bambam..tp xtau plak berat dia berapa, mayb dalam 7 to 8 kg.
2. Makanan fevret iffat setakat ni.. Bubur keledek, bubur avocado campur pisang.
3. Dia suka minum air masak..tp sayang, iffat tak pandai minum botol, so umi dia ni la gigih menyuapkan dia pakai sudu..
4. Semakin kuat ketawa..sibuk kalau kita ketawa, dia pun nk ketawa..haha..
5. Iffat semakin murah dengan senyuman..orang yang 1 st time dia jumpa pun dia boleh senyum..alhamdulillah..

Tu je kot yang umi noticed..


Wajah kesayangan umi an abi..

2 comments:

nur said...

iffat tua 4 ari je dr aqeel rpenye..hehe

nurul izayani said...

La yeke..hihi