SAYA SAYANG MEREKA

29 November 2011

hantaran for groom: 3 done!!!

ingat lg x dalam post ni..iza kata susah nk buat hantaran for groom kn..bila dh siap mcm ada yg x kena je, pastu bukak balik..so iza pergi beli bunga baru..y lg cantik bagi naik seri hantaran tu,hehe..dan alhamdulillah hari ni dpt siapkn 6 dulang hantaran..tp y btol2 siap dgn barang baru ada 3..sbb y lain tu, barangnya x ada lagi..hehe..

 jam tangan

 pants & kemeja

kasut

tinggal lagi..sirih junjung, buah, unknown1 dan unknown 2..pastu masa tgh deko2 ni tergerak plak nk bg gps dkt am..dan dh pun bincang dgn dia..keputusannya kami akan share $$$ untuk beli gps tu, hehe..suke!!! boleh save budget ..mudah2an ada rezeki lbihh..aminnn~


3 comments:

Sfarlina said...

wahh da siappp da hantaran utk groom!! bgsnya iza!! i pun xbt ape2 lg dear~!

erin moshimoshi said...

wahh erin nak wat tang riben paul lak !~
:(

NURUL IZAYANI said...

sfarlina: cuti panjang xde buat apa..jadik ngadap benda ni je la,hehe..

erin: riben paul??wats dat :)