SAYA SAYANG MEREKA

9 October 2013

Hadiah Hari Jadi ke-27



Abi: umi, jom pergi secret recepi, makan kek..sok abi takde, jomla kita sambut besday umi hari ni..
Umi: (tengah menyusukan iffat). Oke, tapi tunggu umi siap dulu..

Sambil umi bersiap..
Abi: jom iffat, kita jalan-jalan kat luar..

Umi pun bersiap, tengah-tengah pasang brooch tudung, tiba-tiba..
Abi: Happy birthday to you..happy birthday to you..happy birthday to umi.. Happy birthday to you..

Abi nyanyi sambil dukung iffat sebelah kanan dan tangan kiri pegang hadiah.


Umi ingatkan handbag..

Tgok dalam beg..

Kotak kecil
Ooo..purse kot..

Sekali bukak..

I
I
I
I
I
I
I
I


La..jamla! Sukanya umi. Sebab sejak jam umi hilang beberapa bulan lepas, memang umi xde pakai jam dah.. Kalu nak tengok masa, tgok henset je.

Terima kasih abi.. Sayang abi sangat-sangat !

Alhamdulillah..syukur pada ALLAH.. Di usia ku 27 tahun, Dia pinjamkan umi hambanya yang sangat memahami jiwa umi. Dia kurniakn kami cahaya mata yang sangat comel. Dia murahkan rezeki kami. Harapan umi cuma satu agar.semoga kebahagiaan yang kami kecapi sekarang ni berkekalan ke akhirat kelak..Aminnn..

No comments: