SAYA SAYANG MEREKA

31 October 2013

Bersiar-siar di Taman Tasik Adda Height

Assalamualaikum..

First time bawa Iffat jalan-jalan ambil angin petang kat taman. Taman tasik ni depan taman kami je. Tapi ni la first time kami pergi. Dulu masa tak ada Iffat lagi, buat apa kami nak pergi, kami bukan jenis yang suka beriadah pun.

Kami keluar dalam pukul 6 petang. Memang dah ramai orang time tu.. Cantik rupanya taman tasik ni..

Ada itik.. Ikan pun memang sangat banyak dalam tasik tu, bagi roti, berebut-rebut makan. Kura-kura pun ada.

Antara kemudahan yang ada..


.






So lepas ni rutin kami setiap petang, kalau tak ada pergi mana-mana kami akan bawak Iffat pergi sini. Best!

3 comments:

DYatie said...

Cantik nya!!! Tenang!

Umi Qi said...

Nyata ia satu pengalaman yang mengembirakan...sonok bawak anak beranak bersiar2...heppy yer

Lia3003 said...

untungla iffat leh dok diam dekat stroller tu..anak kita xde maknanya