SAYA SAYANG MEREKA

13 July 2013

Iffat jatuh katil

Assalamualaikum..

Iffat jatuh pagi tadi pukul 4.15 pagi. Lagi 15 minit alarm umi nak bunyi untuk bgn sahur. Tgh syok mimpi, umi dengar bunyik gedebuk pastu bunyi dia nangis. Carik kat sebelah, dia dah xde.. Adoi, jadik jugak benda yang kami duk takut2 selama ni.


Iffat jatuh tersembam. Nampak tu, bibir kiri dia bengkak, bawah mata pun ada merah2 sikit. Tapi sekarang ni dh susut bengkak kt bibir dia tu. Mmg ada luka dlm bibir tu, agaknya sbb berlaga dgn gusi. Alhamdulillah, dia masih menyusu mcm biasa. Aktif pun mcm biasa, bgn kul 8.30 pagi tu siap nyanyi2 lagi kt telinga umi dia ni suh bgn. Adoyaiii..

Ptg ni abi bukak katil tu, ermm..dh jadik mcm ni baru nk bertindak. Berharap moga ia tak berulang lagi, tu je la..

No comments: