SAYA SAYANG MEREKA

31 July 2011

tema W-Day: dark purple + turquoise

yep..i luv purple too..n since incik tunang pun dh setuju, then we proceed with this colour as our wedding theme..tp kalau purple je,boringgg kot..sbb dh ramai y wat wedding guna colour ni..so kena carik 1 colour lg untuk digabungkan dgn colour purple ni..colour ape eh..--> tanya cik google..maka dia pun jawabbb ::: TURQUOISE le cik izayani, hehe..

 credit: weddingbee

 credit: weddingbycolour


 credit: weddingbee

credit: afloral

then terjumpa ada pengantin y dh pn guna tema ni, dari jb..


betul2 sama mcm y aku nk,especially baju pengantin perempuan tuh..sama oke!!nk dress cmtu.hehe..tp masa jumpa gamba ni, aku dh pun booking dgn butik abg aziz..huhu..hopefully abg aziz wat bju aku t sama o lg cantik dr ni la..xler terkilan sgt,hehe..INSYAALLAH..

8 comments:

Cik Nasha said...

cantik kan kaler tu.. nice sgt.. ;)

nurul izayani said...

aah..cantikkkk..*jatuh cinta..hehe

Liesa Azemi said...

Mak aii lawanyeeee. Heee saye stuju ni. Haha

nurul izayani said...

thnx lisa syggg..hehe <3

kitakesitu said...

nice combination colour ni.biasany pink purple je kn =)

nurul izayani said...

hehe..tq :)

Honey Sakura @ eiMyLiciOus said...

aah laaa byk sgt persamaan...dan satu lagi tema belah groom PUN ada kesamaan sbb dlm fikiran nk pilih warna purple jek cus guna baju akad nikah kan...heheheheh!!!!

takpe...even on the same date....satu majlis d utara dan st d kedah...semoga semua selamat kan??? huhuhu!!!

miszatie said...

theme kte same..:)