SAYA SAYANG MEREKA

8 May 2012

kali kedua pergi KK

assalamualaikum semua..

hari ni kali kedua iza pergi KK.. tp sebenarnya KD.. klinik desa.. dekat je dgn rumah iza.. best pergi KD ni, sbb tak ramai orang.. iza pergi pukul 9.10 pagi.. dalam 9.40 mcm tu dh siap.. hehe.. sbb iza sorang je yg buat cekup masa tu.. 

so result untuk harini.. semuanya turun.. berat, tekanan darah dan hb.. ermmmm

berat : 41.4 kg drpd 42.6 kg
hb: 11.9 drpd 12.4
tekanan darah: 91/55 drpd 100/70.. 

misi tanya.. penat ke sampai tekanan darah turun sgt ni.. hehe.. iza diam je, takot nk ckp baru balik dari terengganu.. yela baru 10minggu, dah berani nk jalan jauh2.. huhu.. apa2 pun iza bersyukur, sbb hb lebih dari 11.. itu pun dh memadai pada iza.. 

" semoga anak umi baik2 saja dalam perut umi ni" aminnnn..